apr
06

Vil du være Marc Jacobs næste kampagne model?

dato april 6th 2014 emne Markedsføring & Sociale medier med 0 kommentarer

Marc Jacobs Castmemarc

Vil du være Marc Jacobs nye ansigt udadtil? Og er du på de sociale medier?… – Så har du chancen nu!

Modegiganten og designeren Marc Jacobs har netop lanceret en ny, smart og social kampagne for sin “diffusion line” Marc by Marc Jacobs, som er designerens “billige” og mere kommercielle linje. Ved at anvende Hashtagget #CastMeMarc på Instagram eller Twitter, suppleret med et billede af dig selv, også populært kaldet en “Selfie”, er du automatisk med i castingen om at blive den næste kampagne model for mærket.

Allerede indenfor de første 24 timer efter kampagnen var blevet lanceret, var hashtagget anvendt over 12.000 gange (svarer til 8 Selfies i minuttet) og i skrivende stund er hashtagget tæt på at være nået op på de 30.000. Alene de tal indikerer, at kampagnen er blevet en kæmpe viral succes og mon ikke, at der ud af så mange, sidder et kønt ansigt et eller andet sted derude i den store verden, med en fremtid foran sig som ny topmodel. Kampagnen slutter den 9. april, så du skal ikke vente for længe, hvis du går med en drøm om at blive opdaget.

Hos userfriendly.dk elsker vi virksomheder og brands, som formår (og tør) at tænke nyt og som forstår, at anvende nogle af de utallige mange muligheder der følger med brugen af sociale medier. Har du eller din virksomhed brug for rådgivning eller lidt sparring i, hvordan du kan få mest muligt ud af dine aktiviteter på de sociale medier, er du altid velkommen til at kontakte os.

Læs mere om hvordan man bruger Hashtag’s og de sociale medier i vores lille Hashtag Guide.

https://www.facebook.com/ottob13

Vi kunne godt os at høre din mening